Facebook

Trening asertywnej obsługi klienta

fotolia_110143181_s.jpgJak skutecznie budować swoją asertywność i odwagę w sprzedaży?

Trening przeznaczony jest dla osób, które chcą zwiększyć swoją pewność siebie w kontaktach z klientami, kontahentami oraz skutecznie radzić sobie w trudnych sytuacjach sprzedażowych takich jak odmowa, reklamacje, trudne emocje ze strony klientów.

Trening jest złożony z dwóch części. Pierwsza część to budowanie wewnętrznej siły w oparciu o mocne strony, wzmacnianie umiejętności działania pomimo trudności oraz radzenie sobie z przeszkadzającymi  emocjami. W drugiej kładziemy nacisk na umiejętność budowania relacji z klientami oraz asertywnego wyrażania się w sytuacjach nacisku i stresu w sytuacjach zawodowych.

 

Korzyści z treningu:

 

  • łatwiejsze radzenie sobie z trudnymi sytuacjami zawodowymi

  • przekonujące budowanie realcji z klientami

  • szybsze osiąganie celów

  • poczucie kontroli i siły, działanie z większą pewnością siebie

  • umiejętność samokontroli i radzenia sobie z emocjami

 

Program 1-dniowego szkolenia

 

  1. Pewność siebie, czym jest i jak ją skutecznie budować w życiu codziennym

  2. Porażki, odmowy, trudne sytuacje, przeszkody w świecie sprzedaży- co zrobić, by nie blokowały działania i nie osłabiały pewności siebie

  3. Indentyfikacja własnych zachowań w życiu zawodowym- analiza tych wspierających i osłabiających

  4. Umiejętność kontroli emocji

  5. Zachowania w biznesie - jakie są rodzaje (uległe, agresywne, asertywne)

  6. Czym jest asertywność i dlaczego ma tak duże znaczenie w biznesie

  7. Budowanie umiejętności asertywnego wyrażenia siebie w kontakcie z innymi w sytuacjach nacisku i stresu

  8. Techniki asertywnej komunikacji

  9. Higiena pychiczna i budowanie odporności w życiu zawodowym

 

Dla kogo:

 Menedżerowie sprzedaży, handlowcy, pracownicy biura obsługi klienta

 

Metodologia prowadzenia szkolenia:

  • warsztat interaktywny

  • ćwiczenia grupowe i indywidualne

  • narzędzia Mental Gym