Facebook

Klub Silnej Kobiety

brak_ci_silnej_woli_do_realizacji_swoich_cel__w_1.jpg

Zapraszamy na kolejne spotkanie Klubu Silnej Kobiety: 13 lipca godz. 18-20

zapisy: EVENEA

Mindfulness. Jak wyłączyć autopilota i żyć w zgodzie ze sobą?

Zapraszamy na kolejne spotkanie Klubu Silnej Kobiety i Silnego Mężczyzny, tym razem spotkanie z uważnością (ang. mindfulness). Praktykowanie uważności wyzwala z automatycznych schematów reagowania, pomaga lepiej sobie radzić w stresujących sytuacjach i z trudnymi emocjami, zwiększa pewność siebie, radość życiową, wewnętrzną równowagę i poczucie dobrostanu.

To umiejętność bycia w pełni obecnym i świadomym. Poprzez praktykę uważności poznajemy, że działanie umysłu nie jest czymś tajemniczym i że możemy bardziej sprawnie i mniej boleśnie poruszać się w świecie własnego wnętrza, jak i tym zewnętrznym.

Na spotkaniu dowiesz się, czym jest uważność, jak wyzwolić się z automatycznego pilota, zdobywając tym samym przestrzeń w sobie na zdrowe, świadome reakcje i działania, poznasz podstawowe techniki pracy z uważnością.


"Uważność oznacza bycie skoncentrowanym w określony sposób: Świadomie - tu i teraz, bez wartościowania i osądzania.
Ten rodzaj uwagi sprzyja czujności i wspiera jasność umysłu, jak również zdolność do akceptacji obecnej chwili taką, jaka jest. Uświadamia nam ona fakt, że nasze życie składa się z całego szeregu chwil. Jeśli większości z tych chwil nie przeżywamy w pełni - omija nas w naszym życiu to, co najcenniejsze, nie dostrzegamy bogactwa i głębi możliwości, które pomagają nam rozwijać się i zmieniać. Uważność jest prostą i jednocześnie nadzwyczaj skuteczną metodą, by włączyć się w nurt życia, odkryć w sobie mądrość i siły witalne." Jon Kabat-Zinn


Gościem spotkania będzie Anna Gołębiowska, certyfikowana w The Institute for Mindfulness-Based Approaches (IMA) nauczycielka MBSR (Mindfulness-Based Stress Reduction - Program redukcji stresu w oparciu o rozwój uważności).

 


Klub Silnej Kobiety: 29 czerwca

Temat przewodni warsztatu: Zostań Panią swoich emocji, czyli jak zrozumieć swoje emocje i właściwie nimi kierować?
Łatwo się złościsz, wpadasz w gniew? Doświadczasz silnych emocji? Wydaje Ci się, że nigdy nie masz wystarczająco dużo czasu, aby ze wszystkim sobie poradzić? Trudno Ci się skoncentrować? Zamartwiasz się? Emocje zbyt często dyktują Ci co masz robić?


Szczęście, radość, smutek, gniew, zazdrość, strach, nadzieja…Emocje stanowią ważny element w naszym życiu.
W jaki sposób rozpoznać swoje emocje? Jak z nimi postępować? Jak umiejętnie kierować własnymi emocjami, by osiągać własne cele? Ludzie dobrze radzący sobie z emocjami działają skuteczniej, mają lepsze relacje międzyludzkie, lepsze samopoczucie oraz silniejszy system immunologiczny. Warto nauczyć się jak nimi dobrze zarządzać.

Dla kogo: Spotkanie przeznaczone jest dla osób, które chcą podnieść jakość swojego codziennego życia osobistego - nauczyć się prostych i skutecznych technik wpływania na swoje emocje.

Na warsztacie:

- dowiesz się, jak działa mechanizm powstawania emocji

- poznasz różne strategie radzenia sobie z przeszkadzającymi emocjami

- dowiesz się jak świadomie kierować emocjami, aby działać skutecznie i osiągać swoje cele

Spotkanie poprowadzi Katarzyna Ujek

 

JAK WZMACNIAĆ SIŁę I ODPORNOŚĆ PSYCHICZNĄ

Termin spotkania: 25 maja (czwartek) godz. 18.00-20.00

Chcesz mieć spokojny umysł, nerwy ze stali, umiejętność kontroli emocji i niezachwianą pewność siebie? Odporność psychiczna do podstawowa jakość cechująca umysły zwycięzców. To główny czynnik umożliwiający osiąganie szczytowej formy i najlepszych wyników.

Stresujące sytuacje spotykają każdego z nas, życie bez stresu nie jest ani możliwe, ani nawet pożądane - stres może być mobilizujący. To, co się liczy, to umiejętność zachowania spokoju i szybkiego powrotu do równowagi emocjonalnej.

Siła i odporność psychiczna to indywidualne nastawienie psychiczne i podejście do wszystkiego, co robimy. To sposób, w jaki reagujemy na wyzwanie, zmiany, stres, presję, niezależnie od okoliczności, w jakich występują. To ona pozwala nam na poradzenie sobie z problemami i wytrwanie w dążeniu do celu.

Na spotkaniu Klubu Silnej Kobiety:

- dowiesz się, jak zmierzyć i rozwijać siłę i odporność psychiczną

- dowiesz się, jak działa mózg oraz co możesz zmienić w swoim nastawieniu i reakcjach, a co jest niezmienne

- poznasz zasady pracy z kwestionariuszem MTQ48, pierwszym uznanym na świecie narzędziem do mierzenia Siły i Odporności, wykorzystywanym w sporcie i biznesie

- opowiemy Ci o tym, jak wzmacniać swoją odporność na stres, a nie tylko radzić sobie z jego skutkami

ZAPISY: EVENEA

KLUB SILNEJ KOBIETY

Spotykamy się cyklicznie, aby dbać o rozwój siebie i swoich umiejętności. Wzmacniać siłę, budować skuteczne nawyki, uwalniać potencjał, aby mieć energię i motywację do łączenia różnych ról życiowych i do aktywnego życia. 

Otrzymujecie zawsze dawkę wiedzy i praktycznych porad przekazaną przez doświadczonego praktyka. Jest też czas na dyskusję, wymianę doświadczeń na dany temat i poznanie się.

Zapraszamy również mężczyzn!

Koszt: 15 zł na pokrycie kosztów napojów, poczęstunku oraz organizacji spotkania. Na miejscu będzie dobra kawa, herbata, woda i przekąska.

Miejsce: ul. Powstańców Śląskich 125/7, Wrocław.

Liczba miejsc jest ograniczona, obowiązują zapisy. Kontakt do organizatora: Mental Gym Siłownia Mentalna - Klub Silnej Kobiety, Małgorzata Henke, tel. 504187567, email: gosia@strefa-zmiany.pl

klub silnej kobiety

Tematy poprzednich spotkań:

"Jak się dogadać - czyli o sposobach na lepszą komunikację" - spotkanie z Ewą Miłowicz

Zastanawiałaś/eś się w jaki sposób się komunikujesz z otaczającymi Cię ludźmi? Jakich używasz słów, czy włączają Ci się oceny, interpretacje? Każdy z nas stawia od czasu do czasu bariery w komunikacji, to naturalne. Nie są one szkodliwe, jeśli pojawiają się sporadycznie. Jeśli jednak stają się nawykowe i automatyczne, zaczynają zagrażać naszym relacjom.

Na szczęście tych blokad można się oduczyć.

Na spotkaniu Klubu Silnej Kobiety:

- nauczysz się, jak odróżniać oceny i interpretacje od faktów

- poznasz zasady dynamicznej komunikacji

- dowiesz się, jak porozumiewać się bez oceniania

- poznasz założenia podejścia skoncentrowanego na rozwiązaniach (ang. solution focused brief therapy)

- uświadomisz sobie kilka blokad w skutecznym porozumiewaniu się

- zwiększysz szanse na budowanie udanych i szczęśliwych relacji

 Spotkanie prowadzi Ewa Miłowicz.

"Wie pani, czasem mam wrażenie, że żyjemy w świecie, który sobie wymyślamy. Ustalamy sobie, co jest dobre, a co nie, rysujemy mapy znaczeń... A potem całe życie zmagamy się z tym, cośmy sobie wykoncypowali. Problem polega na tym, że każdy z nas ma swoją wersję, i dlatego tak trudno jest się ludziom dogadać." Olga Tokarczuk, "Prowadź swój pług przez kości umarłych"

ewa_mi__owicz.jpg


"Pewność siebie i energia w 3 minuty" - spotkanie z fizjoterapeutą, czyli jak przez ćwiczenia postawy ciała wpływać na swoje emocje, samopoczucie, hormony i zdrowie

2 lutego 2017 godz. 18.00-20.00

 

O spotkaniu: "Pewność siebie i energia w 3 minuty"

Czy wiesz, że przybierając odpowiednią postawę ciała możemy wywołać zmiany natężenia hormonów? Kilka minut wystarczy do tego, aby znacząco spadł poziom kortyzolu, a Twoje poczucie komfortu i pewności siebie wzrosło!

Mózg wpływa na ciało, ale i ciało może rządzić mózgiem.

W bardzo prosty sposób możesz pomóc sobie w poprawie samopoczucia, zdrowia i dodaniu energii, wystarczy kilka ćwiczeń. Na spotkaniu powiemy jak powinna wyglądać dobra postawa, jakie są korzyści z utrzymywania prawidłowej postawy i zagrożenia wynikające z pielęgnowania nieprawidłowych nawyków, oraz pokażemy praktyczne ćwiczenia na to, jak poprawić swoją postawę.

Spotkanie poprowadzi Bartosz Nowacki , dyplomowany fizjoterapeuta z zawodu i powołania, który realizuje się prowadząc gabinet Pan Kręgosłup, praktyk zdrowego stylu życia, biegacz. Trenuje innych biegaczy w ramach projektu Anatomia Biegania w zakresie zapobiegania kontuzjom i treningu funkcjonalnego. Pomaga w takich dolegliwościach jak napięciowe bóle głowy, bóle mięśni, stawów, kręgosłupa, urazy sportowe, dolegliwości wynikające z wykonywania pracy biurowej.

nowacki_bartosz.jpg


"Jak zyskać dobre nawyki"

13 grudnia 2017 godz. 18.00 - 21.00

O spotkaniu: Tym razem będziemy opowiadać, jak zyskać zdrowe nawyki.
Zdrowie fizyczne i psychiczne zależy od codziennych nawyków. Złe nawyki mogą oddziaływać destrukcyjnie na nasze zdrowie, uniemożliwić lub utrudnić osiąganie założonych celów, powodować obniżenie samopoczucia i samooceny i przejąć kontrolę nad naszym życiem. Najpierw nawyki tworzymy my, potem nawyki tworzą nas. Możemy jednak je zmienić na te dobre, wspierające nas i nasze zdrowie. Zmiana nawyków oznacza rzeczywistą, trwałą zmianę w życiu.

Spotkanie poprowadzi: Katarzyna Ujek, ekspertka od nawyków Mental Gym

samodyscyplina_pacjenta.jpg


"Samodyscyplina jest sexy!"

3 listopada 2017, godz. 18.00-21.00

O spotkaniu: Czasem Ci się nie chce, prawda? Czasem nie chce nam się iść do pracy, poćwiczyć, iść na lekcję angielskiego, nie chce się ruszyć czterech liter z kanapy, nie chce się wstać z łóżka… co wtedy robimy? Oczywiście szukamy motywacji!

Potrzebujemy motywacji żeby nam się chciało ruszyć z miejsca, żeby się zmienić, żeby podjąć odważne decyzje w swoim życiu. Kiedy ją masz, możesz i chcesz działać, masz energię do zmian, nie ma rzeczy niemożliwych! Motywacja ma jednak jedną wielką wadę…pojawia się i znika. Motywacja nie daje nam żadnej stabilności!

To samodyscyplina jest paliwem napędowym do wszystkiego co robisz!

To samodyscyplina powala nam spełniać nasze marzenia. Dlaczego? Bo potrafimy wytrwać w swoich postanowieniach, bo potrafimy przezwyciężać trudności, bo nie poddajemy się przy pierwszej przeszkodzie.

Wszystko co wartościowe wymaga jakiegoś wysiłku. Są jednak proste i przyjemne sposoby na to, aby wytrenować swoją silna wolę i zbudować w sobie konsekwencję. O tym porozmawiamy w czasie spotkania, nauczymy się dbać o to, co wzmacnia samodyscyplinę i usuwać z życia to, co ją osłabia.

Zdolność kontrolowania własnych pragnień, emocji i uwagi wywiera ogromny wpływ na zdrowie, bezpieczeństwo finansowe, relacje międzyludzkie i sukcesy zawodowe.

Nie szukaj więc ciągle motywacji, ucz się samodyscypliny, to ona jest sexy!

fotolia_115967600.jpg

samodyscyplina jest sexy_o.jpg


"Jak przez jedzenie uwolnić swój potencjał"

13 września 2017, godz. 18.00-21.00

O spotkaniu: Pewnie nie raz już spotkałaś się z powiedzeniem "Jesteś tym co jesz". Nasz filozofia żywieniowa sięga nieco głębiej, dlatego mówimy Ci, że jesteś tym co wchłaniasz.

Jedzenie jest paliwem napędowym do wszystkiego co robisz!
Twój sposób żywienia definiuje jakość Twojego funkcjonowania w życiu codziennym. Określa Twoje zdrowie i samopoczucie fizyczne oraz psychiczne. Co za tym idzie - wpływa na Twoje emocje, zachowanie, skuteczność zawodową, osobisty potencjał i uwalnianie własnych zasobów w każdej dziedzinie.

Jeśli chcesz dowiedzieć się jak odżywiać się "jakością" i jak wprowadzić tę jakość w każdy obszar swojego życia - zapraszamy Cię na spotkanie Klubu Silnej Kobiety "Jak przez jedzenie uwolnić swój potencjał", którego gościem specjalnym będzie Magdalena Palińska, specjalista dietetyki oraz terapeuta, wykładowca i szkoleniowiec, promotorka zdrowego stylu życia, autorka programów dietetycznych opartych na zdrowym, racjonalnym żywieniu bez suplementacji.

jak_ogarn_____diet__.jpg